1.2 Kiekvienos prekės pristatymo terminas yra
aiškiai nurodomas internetinėje parduotuvėje pateikiamame prekės aprašyme.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių
aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai
Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo
užsakytų prekių trūkumą. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus. Kartu Pirkėjas
sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl force majeure aplinkybių. Kai Pirkėjas
prekes atsiima pats, apie galimybę atsiimti prekes Pirkėjas informuojamas jo
nurodytais kontaktais.
1.3 Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja
nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.4 Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats.
Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu
adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pardavėjas ar jo
atstovas turi teisę prekes atiduoti bet kuriam Pirkėjo nurodytu adresu esančiam
asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
1.5 Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo
kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę, prekių
kiekį, kokybę ir asortimentą. Prekių pristatymo metu nustačius siuntos pakuotės
pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo,
Pirkėjas apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymi pristatymo patvirtinime ar
siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose. Tokiu atveju laikoma, kad prekės
pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas
atitinka pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas ir prekių pristatymas yra atliktas
tinkamai. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame
siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota
tinkamos būklės. Nustačius prekių kokybės, kiekio ir/ ar asortimento
neatitikimą, Pirkėjas gali nepriimti tokios prekės. Apie atsisakymą priimti
prekę ir rastus pažeidimus Pirkėjas privalo pažymėti pristatymo patvirtinime
ir/ ar siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose.
1.6 Prekių pristatymo mokestis yra nurodomas
internetinėje parduotuvėje, o taip pat aiškiai pateikiamas Pirkėjui kiekvienoje
formuojamo užsakymo formoje.
1.7 Jei nėra galimybės užsakytų prekių
pristatyti viena siunta, tai MUKUTIS.LT turi teisę pristatyti prekes keliomis
siuntomis.
1.8 Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas
nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui
nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo
Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Pardavėjui dėl tokių priežasčių grąžinta
prekė nebus pakartotinai siunčiama Pirkėjui iki Pirkėjas neapmokės papildomų
pristatymo išlaidų.
1.9 Jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje
numatytas daiktų gabenimas ir Pardavėjas išsiunčia daiktus Pirkėjui, daiktų
atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo
nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus. Jeigu daiktai perduodami
vežėjui, kurį pasirinko Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šioje
dalyje numatyta rizika pereina Pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.